Van Ohrigstad via de panorama route naar Krugerpar - Reisverslag uit Malehlage, Zuid-Afrika van Anne en Tineke Vermaas - WaarBenJij.nu Van Ohrigstad via de panorama route naar Krugerpar - Reisverslag uit Malehlage, Zuid-Afrika van Anne en Tineke Vermaas - WaarBenJij.nu

Van Ohrigstad via de panorama route naar Krugerpar

Blijf op de hoogte en volg Anne en Tineke

01 Januari 1970 | Zuid-Afrika, Malehlage

Vandaag vertrokken we bijtijds. We reden eerst naar de watervallen met geiserbronnen. Erg mooi. Daarna door naar Gods Window. prachtige uitzichten. Gelukkig hadden we prachtig weer dus mooi uitzicht.
Daarna gingen we door naar Krugerpark.
Hier konden we een avond game drive boeken wat wij natuurlijk gedaan. We hadden een super ranger. Hij zag van alles. We hebben ook heel veel wild gespot. Olifanten buffels leeuw schildpad.Anne heeft daar ook een luipaard gespot. ik heb hem helaas niet gezien. Hij zat achter een groep inpalas aan. Dat geluid dat ze maken als ze in paniek zijn. Echt indrukwekkend. Halverwege stopte we. Kregen we een drankje en nootjes om bij de zonsondergang te genieten van het uitzicht. Toen we bijna terug waren stopte de ranger wij dachten dat het iets spannends was. Maar het was een konijn. Hahahaha die lopen hier dus ook. Daarna heerlijk gegeten alles is tot nu toe in buffetvorm.