Van krugerpark naar Swaziland (350) - Reisverslag uit Mhlosheni, Swaziland van Anne en Tineke Vermaas - WaarBenJij.nu Van krugerpark naar Swaziland (350) - Reisverslag uit Mhlosheni, Swaziland van Anne en Tineke Vermaas - WaarBenJij.nu

Van krugerpark naar Swaziland (350)

Blijf op de hoogte en volg Anne en Tineke

07 Februari 2017 | Swaziland, Mhlosheni

Vandaag vertrokken we naar Swaziland. Maar eerst hebben helaas afscheid moeten nemen van 2 medereizigers. De vrouw was zo ziek dat ze in het ziekenhuis met spoed is geopereerd. Paar dagen later hoorde dat het naar omstandigheden goed ging.
Swaziland is een apart land met een Koning met zijn 11 vrouwen aan het hoofd staat. Dus moesten we de grens over. Mochten niet met de bus de grens over maar moesten lopen van Zuid Afrika naar Swaziland. In Swaziland aangekomen hebben op een prachtig uitzicht punt geluncht. Daarna door gereden naar een glasfabriek waar we rond mochten lopen. Echt prachtige dingen maken ze daar. Daar wat mooie dingen gekocht. Hopen dat het heel in Nederland aankomt. Maar ze hebben het heel goed ingepakt. Daarna door herten naar ons hotel. Nou ja hotel de hadden bijenkorven helemaal van riet gemaak! Had wel wat. Ze stonden allemaal in een rondje. Meteen een eind gaan lopen tussen de beesten. Van alles liep er Zebra's Impalas wilde zwijnen. Daarna gegeten. Na het eten kwam een groep zulu dansen doen.
Was wat minder dan de andere. Daarna onze bijenkorfjes opgezocht.